Tags

, , , , , , , , , , , , , ,

PODEA 1

Bună ! Sunt Delia Podea, cea mai mare psihiatriță din Arad, Bihor, din vestul, sudul și nordul țării. Am fost oleacă plecată prin tribunale, unde m-au judecat în ședințe secrete, că nu trebuie ca prostimea să știe cât de mult a fost implicat SRI-ul și Băsescu în treaba mea… 

Așa. Acum, nebunilor, căscați bine ochii la ce vă scriu eu aici: sunteți bolnavi !

De fapt, n-are importanță dacă sunteți sau nu bolnavi. Eu trebuie să vă tratez, că doar primesc 50 000 de euro de pacient de la o firmă americană pentru a face experimente pe oameni.

Ha ha ha ! Am prafuri americane pentru voi… 

Bun. Acum să vă spun programul. Intâi, vă țin la beci câteva zile, ca să semnați c-ați venit de bunavoie aduși forțat de duba poliției. Dacă nu semnați, vă țin în spital cât vor mușchii mei, până vi se urăște de stat în spital și semnați de bunavoie c-ați venit în spital de bunavoie… 

Banii pe care-i câștig, făcând tot felul de experimente pe voi la comanda americanilor, îi împart cu SRI-ul, care îmi face rost de pacienți cu aparatura lor psihotronica. Tare chestia asta psihotronica, dom’le ! Te poate face nebun oricât de sănătos la minte ai fi…  

Da’ gata cu pălăvrăgeala, treceți în patuțurile voastre și luați-vă pastiluțele, că altfel vă îmbrac în costume populare cu mânecile cusute !

Ramona Moroiu,

strigoi monden la Turmy Hebdo