Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

a1-sch-u

Iartă-mă, Trăienele, pe mine, roaba ta prea plecată in poziția genunchi, Elena Udrea, căci am păcătuit…

Dar, după cum bine știi, n-a fost numai vina mea, că plasele cu bani le-ai luat tu pentru partid și le-ai băut, porcu’ dracului ! Iar mie nu mi-ai lăsat numa’ de-o poșetuță…  Și pentru o amărâtă de poșetuță in valoare de 200 000 de euro să fac io acuma 21 de ani de pușcărie ?

De banii lu’ Cocoș nu m-am atins, Trăienele, că i-a cărat cu sacii pe toți la tine, tot pentru partid… pe care i-ai baut și, in comă alcoolică, te urcai pe biroul de la Cotroceni, unde mă tăvăleai pe mine de fiecare dată când făceam strategia partidului, și cântai cucurigu… 

Și acuma să fac io 21 de ani la pârnaie c-ai ciripit tu ca o găină beată la DNA ?

Și chiar dacă aș fi păcătuit un pic, iaca !, studiez teologia aici la mănăstirea de la Golden Blitz, unde m-am călugarit la bara…

Da, m-am călugarit și acuma mă voi schimba la față, Traienele ! O sa le spun tot la procurori. Tot ! Și-ai să vezi tu adevarata față a Elenei Udrea, porc libidinos !

Am să le spun c-ai făcut din Palatul Cotroceni, unde ai ajuns amăgindu-i pe naivii alegatori c-or să traiască bine (auzi, trai bun cu Băselu !), o cârciumă și-un bordel. Dar, mai mult decât orice, ai făcut din Cotroceni spelunca nașului mafiot din țară !

Iartă-mă, Trăienele, căci am păcătuit… Și ce dacă ? Uite, i-am spălat procurorului picioarele cu mir de la Patriarhie și apoi am stat in genunchi in fața lui. Că și lui ii place să-i stai in genunchi…  Și știi ce mi-a spus ?  “Elena, toarnă-l pe Băselul tău și scapi ieftin !”

Așa că, Traienele, n-am ce face… te torn, căci m-am schimbat la față !

Adriana Moldovan,

spovestitoare la Turmy Hebdo

 

