Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

andreea

Surpriza – surpriza mare ! După șocul pe care l-a trăit de curând opinia publică mondenă aflând că zâna lor s-a apucat de box, acum aflăm cu surprindere că adorata divă se antrenează de zor la sală pentru campionatul național de barbut, unde vrea s-o învinga în finală pe contracandidata sa din lumea showbiz-ului, Mihaela Rădulescu.

Foarte contraiată de această nouă provocare a preasurprinzătoarei dive, am chestionat-o pe Andreea Marin în puținul timp pe care il mai are la dispoziție pentru a-l acorda presei serioase de scandal intre  un meci de box cu campionul Bute, ciuca batăilor Andreei Marin din ultima vreme, și o bere la terasă cu baieții din clubul său de box.

Reporter  Cum v-ați decis, stimată și adorată Andreea Marin, ca după un sport atât de dur și bărbătesc ca boxul să vă apucați, iată, și de barbut ? Ați vrut s-o mai învingeți înca o dată pe rivala dvs. din showbiz, Mihaela Rădulescu ?

Andreea Marin  Ei, aș ! Da’ de unde!…  Cu vrăjitoarea asta bătrână n-am ce să concurez, nici pe scenă, nici în sport, că e varză… O bat pe unde o prind. In elegantă și frumusețe ori la pumni, că acu’ o fac sac de box…  Bum ! Bum !… Paf ! Paf !… Knockout !

De barbut nu m-am apucat dintr-un motiv anume. Nu… A fost doar așa, un capriciu de moment…  Stăteam cu baieții de la clubul de box pe  terasă, mâncam semințe și beam bere, discutând despre fotbal și gagici. Apoi, când ne-am plictisit să ne mai  măsurăm puterile la skandenberg, am început să jucam barbut pe dezbrăcate…  pe Mihaela în pielea goală o las, așa de bine m-am antrenat, mama ei de hoașcă bătrână !

Adriana Moldovan,

spovestitoare la Turmy Hebdo

 

