Tags

, , , , , , , , , , , ,

bancherul manole

Pe la BNR în jos,

In buncărul gros,

Bancherul Manole trece

Cu tovarăși zece:

Nouă funcționari mari,

Hoți și tâlhari

Și bancherul Manole – zece,

Care-i și întrece.

La seif merg ca nababii

Să-și numere banii.

Funcționarii-i grăbea,

Teancul creștea

Și mereu număra…

Dar oricât număra,

Noaptea banii dispărea… 

A doua noapte iar,

A treia iar,

A patra iar,

Număra în zadar !

Iar bancherul Manole sta,

Nu mai număra,

Ci mi se culca

Și un vis visa.

Apoi se scula 

Și astfel grăia:

– Nouă funcționari mari, 

Hoți și tâlhari,

Știți ce am visat

De când m-am culcat ?

O șoaptă de sus

Aievea mi-a spus

Că oricât am număra,

Noaptea, banii iar vor dispărea,

Până n-om semna

Cu Securitatea colaborarea !

Și cei nouă funcționari mari,

Hoți și tâlhari,

Cu bancherul Manole – zece,

Care-i și întrece,

C-o iscălitura

Colaborarea semnară.

Și de atunci toți banii

Nu mai dispărură

Și ai lor fură,

Mulți,mulți bani… 

Până-n zi de azi.

Sprietoarea de Ciori,

baladator la Turmy Hebdo
