Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

da-vma-cu

Succes teribil al lui Florin Salam in America cu noul său hit “Dă Vamă cu banu-n mine”. Maneaua a explodat in toate topurile din State, iar MTV-ul o difuzează non-stop de două zile incoace… Demonstranții anti Trump și-au intrerupt manifestațiile și ascultă cu difuzoarele la maxim piesa lui Salam, in piețele publice. Chiar și Donald Trump a vorbit intr-un discurs la Casa Alba despre  “fenomenul Salam” și a declarat că “Salam made America great again…”.

L-am așteptat pe Florin Salam la aeroport, la intoarcerea sa in Romania, după uriașul său succes american. Florin a avut amabilitatea să-mi răspunda la câteva intrebari, deși era cam grăbit la toaleta, că mâncase niște fasole mexicana in avion…

Reporter: Domnule Salam, felicitări pentru extraordinarul dvs. succes din America. V-ați așteptat ca publicul american să vă primească atât de entuziasmant ?

Florin Salam:  O, viața mea !…  Totdeauna am avut priza buna la americani. Numa’ cum ajung in State și americanii incep să-mi lipească bani pe frunte…

Reporter: Extraordinar ! Ne puteți spune pe unde ați concertat in State ?

Florin Salam: Suparat sunt Doamne, suparat…  Prin toată America, de la est la vest, din sud spre nord si de la est la nord si vest la sud…  Am inceput cu terminalul de sosiri din aeroport, am continuat cu sala de bagaje, restaurantul aeroportului, casa de bilete și am incheiat cu punctul de control vamal…

Reporter:  Cred c-a fost teribil de obositor… Dar, pe lânga succesul din box office-urile americane, ați câștigat și mulți bani ?

Florin Salam: O, viața mea… Ehe, câte un geamantan cu bani de fiecare concert. Numa’ din punctul de control vamal am strâns o geanta cu 100 000 de dolari !

Reporter: Senzațional ! Și acum, ce proiecte aveți in Romania ?

Florin Salam: Suparat sunt Doamne, suparat… Banii mei ! Geanta mea ! Mi-au furat geanta cu bani pe aeroportul din București ! Hoții ! Daț-mi banii, mă !… Banii mei !

Aș fi vrut să-i  pun mai multe intrebari lui Florin Salam despre activitatea sa si proiectele sale de viitor, dar a fugit grabit sa-și găseasca geanta cu bani…

Ramona Moroiu,

strigoi monden la Turmy Hebdo

