Tags

, , , , , , , , ,

ciolos mireasa

  Măi, ce curvă e lumea asta ! Când eram prim-ministru toți făceau coadă la mine, care mai de care mă pețeau toată ziulica să intru în partidele lor… “Cioloșe, nu vii la PNL ?      Hai, că te facem președinte !” 

 Niște mincinoși ! După alegeri, m-am dus și eu la ei, așa cum veneau la mine să-mi lingă clanța de la ușa Guvernului, da’ s-au făcut că nu mă mai cunosc, iar Iohannis a pus-o președinte pe gâsculița aia de Turcan… Când stimabilul președinte a vrut să-i dublez salariul, i l-am dublat dintr-o întorsătură din condei pe-o ordonanța de urgență. Și el ? N-a catadicsit să-mi dea nici măcar o amărâtă de funcție de consilier la Cotroceni… 

 Apoi, papagalii ăia de la USR… In timpul alegerilor mă curtau în draci, că mă vor prim-ministru, că susțin ca pe Evanghelie platforma mea “România 100″… 

 Vorbe-n vant ! Cioloș a fost bun câtă vreme și-au făcut campanie electorală pe spatele lui. Acu’ se fac și ei că nu mă cunosc… Și cum mai stăteau ca milogii pe la ușa mea de la Guvern ! … “Daciane, vino la noi, la USR, că-ți dăm partidu’ pe tavă !”

 Acu’, am venit… Da’ nu mi-au dat nici măcar un scaun să stau jos. Iar Nicușor n-a avut pentru mine decât un post de lipitor de afișe pe stradă…  Mizerabilii !

 Apoi, cine te folosește și te lasă, electoratul să-i dea pedeapsă: târâișul traseistului politic și să nu mai apuce vreodată să treacă pragul electoral pentru intrarea în Parlament !

 Mânca-i-ar părăseala !

Adriana Moldovan,

spovestitoare la Turmy Hebdo